قوانین خرید
شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات آرمالند
کاربر گرامی جهت استفاده بهینه از وب سایت آرمالند، لطفاً موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید . ورود کاربران به وب ‏‌سایت آرمالند و استفاده از قسمت های مختلف این پایگاه اینترنتی و همچنین سایر خدمات ارائه شده توسط آرمالند به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آرمالند است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آرمالند از سوی کاربر است . لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود .
قوانین عمومی:  توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آرمالند منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آرمالند تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است .
تعریف مشتری یا کاربر:  مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آرمالند اقدام نماید .
ارتباطات الکترونیکی:  هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات آرمالند استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به آرمالند ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آرمالند به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد . همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد آرمالند برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آرمالند را در پروفایل خود لغو کنند .  توجه داشته باشید که  9027625263 تنها شماره‌ای است که آرمالند از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آرمالند، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آرمالند است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به آرمالند اطلاع دهید. همچنین این شماره‌  سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه آرمالند را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد .
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند . آرمالند به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد .
- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آرمالند به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آرمالند همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آرمالند به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آرمالند محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند .
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی  سبد خرید  مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده  طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد .
- آرمالند مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آرمالند محفوظ است .
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آرمالند،  حق بلا اثر نمودن سفارش  و خرید انجام شده توسط مشتری،  برای آرمالند محفوظ است. دیجی  کالا  در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت آرمالند می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و  در این خصوص  ادعایی نخواهد داشت .
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید  کارت شناسایی  همراه داشته باشد . 
- امکان پرداخت در محل فقط برای سفارش‌های با مقصد شهر تهران فراهم بوده و سفارش هایی که مقصد آنها دیگر شهرها بوده و یا مبلغ آنها بیشتر از دو میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق یکی از روش های پرداخت وجه که در سایت قید شده است تسویه شود.
سرویس مهلت 7 روزه بازگشت آرمالند: در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، آرمالند این امکان را ایجاد نموده تا 7 روز پس از تحویل کالا، امکان بازگشت آن فراهم باشد. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت آرمالند، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا نمی‌شوند . لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آرمالند کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود مشکل، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود . آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید . در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آرمالند دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط این سرویس محسوب می شود . در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آرمالند به اتمام برسد، و آرمالند امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود .

خسارت در هنگام حمل و نقل:  آرمالند همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آرمالند تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند . آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آرمالند اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آرمالند ارسال شود. 

محتوا: آرمالند نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است آرمالند تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. آرمالند حداکثر توان خود را در جهت عکاسی دقیق و حرفه ای از محصولات به کار گرفته است، اما به علت اینکه در عکس به صورت صد در صد رنگ حقیقی ثبت نمی شود، امکان دارد عکس بعضی از محصولات یک پرده با رنگ اصلی تفاوت داشته باشد.آرمالند در مورد این اختلاف رنگ هیچ مسئولیتی ندارد.

اگر محصول ارائه شده توسط آرمالند دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت (به استثناء رنگ که پیش از این توضیحات آن درج گردیده است) باشد تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است .

وب ‏‌سایت آرمالند هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت آرمالند تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد .

© کلیه محتویات سایت آرمالند شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت آرمالند تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری:  سیاست قیمت‌‏گذاری در آرمالند مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، آرمالند نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، آرمالند موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرایند خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود .

 نمایندگی:  آرمالند در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آرمالند اطلاع دهید .

 قوه قهریه: تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، آرمالند هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

آرمالند خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید .

کلیه حقوق برای آرمالند محفوظ است | طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی : صبح وصال